churp churp :)

05 June 2011

teruk nye taste ko dik!!!

   haaaa..da berkurun berabad si blog ditinggalkn sehinggakn aku terlupa apa 'alamat' blog aku erk??akhirnya aku ingt jg ler..dan dpt jg la aku masuk kt umah aku yg dah penuh ngn sawang ni..isyy mls bebeno tuan punya blog yer...!!apa blh buat sebagai student yg serabai mcm aku ni terpaksa la mcm tu ye..
  ok la ni nk cite sal jenjalan kt pulau tampi tampi..tau pulau tampi tampi??lorr tu yg c maya karin jdi duyung tu haa kt situ ler..time cuti pergi sana wif my family..ada la jg kazen2 menyibuk  ikut..alaa sng cite kazen aku yg gedik2 la..ahakkss....so dipendekkan cite time mlm menghirup udara segar acctually dah tak berapa segar..kitorang pon borak2 la..ntah nape terkeluar pla cite jejaka mna yg korang suke yg sodap la mata nk tengok..sume la jwb smbl wat muke berangan angan..terutamanya kazen aku yg ge_ _ _ k!! pastu turn aku ..
haa..memandangkn aku ada blog meh aku cite skali kpd ko blog..sbb ko tak dpt ikut time tu..dgn nada slumber aku jwb la ada empat org yg aku suke.


diantaranya ialah...
sham kamikaze
  ntah la tp aku suke tgk dia biarpon dia org kata kt blakang2..sebalik tabir la katakan..tp klau ada dia main muzik aku tak pandang biarpon aliff aziz or c dafi ke..mmg suke sgt tgk cara dia..


faizal tahir
  ni lagi la..tak payah nk ckp pape la..mmg ramai mnt ni..sgt kagum ngn sore dia..n cara dia communicate..mmg laju gile..english tongue abess...cara dia bckp amat jelas n sgt kagum ngn english dia..ada attitude dia tersendiri..


edrie hashim


  ni pon sama..klau dia ada letak la sepuluh pon shahir..aku ttp tgk dia kt blakang..hakk!!!susah nk cakap la nape minat dia tapi ada la x-factor dia yg wat aku suke..cara dia yg tak bajet ensem la yg wat aku suke..


edry abd.halim


   haa ni lg sorang..otak dia geliga babe..kreatif pla tu..susah nk jumpe ank malaysia..alaaa senang cite artis cm dia ni la..dlm adik beradik kru myb org lbih minat yusry tp bgi aku dia lgi ok...penampilan pon kemas berbanding yusry yg kekadang rambut keriting agk selekeh sikit kt mata aku..


  haa tu la senarai dia...tetiba pla abg aku menyampok.."teruknye taste ko dik!!"..mak aii ok what dorang ni jika dibandingkn ngn c aliff aziz..awal ashaari..suke ati aku la nk minat sapa..dripada mamat bajet ensem sume tu..kontroversi wat semak magazine je..ni ckp minat je bkn calon suami pon..ni sume yg kt list ni da kawen ni!!nk cri suami p tgk imam muda la der...ahakksss!!!!
  wokeyy la..panjang story mory ni..papaiii!!!




2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...