churp churp :)

07 June 2011

garang itu sweet..membebel itu best

pacik google punya kucing
  haa..tajuk entry sgt mengada ngada..kalau da singa tetap singa la wei..mna blh berubah mnjadi arnab..hikhik..tp serius bagi aku garang itu sweet..tp bagi sesetengah pihak la..terutamany mak aku..mmg sweet dia pny garang..yg laen mmg bikin gugur jantung..so kesimpuannya..garang mak aku je la yg sweet..yg laen sume haram!!nape aku ckp sweet...???meh aku cite..
      ye laa..mak aku asyik potpet potpet 24hours..bgai nk tercabut telinga aku tp mak aku jg la penyelesai segala masalah...abis nk ngadu ngn sapa kn??biar pon PM kite dok sibuk ckp rakyat didahulukan pencapaian diutamakn tp kalau ko takde duit nk top up nk call pakwe ada si PM tu dgr keluhan ko??haaa...mak aku jg..ni lagi satu..mak aku asyik membebel dgn nada garang ni beb..."korang tau mkn je pastu tak reti kemas..mandi lmbt nti takde sapa2 la nk amik ko jd bini"..dialog itu setakat contoh shj..aku rajin tau tlg mak aku!!!tp sambil mulut dia celoteh tngn dia wat keje..so time kitorang nk tlg keje dah abis...dia pon dah keep silent...hikhik..kan sweet tu??sweet tak???hahahaha..
    kalau ngn cucu dia pla mcm amerika ngn iraq je..aku pon tak tau sapa amerika sapa iraq..ngamuk tahap gaban mak aku wei.."asyik wat sepah barang je la budak2 ni..kn ada pula kna cubitan berbisa jap gi.."tp jap gi dia jg yg dok sibuk wat mknn tuk cucu2 dia..klau ank2 dia mrh sikit je kt cucu dia dia lg dulu jd singa..aik??mak mrh boleh kitorang marah wat dunno je la erk??haa..kn sweet tu...aku sbg pemerhati ketawa je la..tp klau time aku..aku lari pecut 100meter..lallalalala...sabo je la mak...alaaa lari pon tak jau tu kt kedai depan je..nti blik jg...ahakssss

1 comment:

  1. hello dato seri najib...topup saye tinggal 30sen...leh topup kan? kate rakyat didahulukan?? hahaha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...