churp churp :)

31 March 2011

i'm the special one in our family

   dah lama tak lepak ngn my abang2...so ari ni from 7pm until 9.15pm aku pon lepak santai ngn mereka2 ini..hihih agak best jg la..agak???ayat ape aku guna ni??well..itu la aku.. ssh nk menjadi seorang rakyat malaysia yg btul2 menggunakan bahasa yg..??bahasa ape erk..tak tau nk cakap pape tp bahasa yg...arggh lantak la tu pon susah nak describe..
   actually aku lepak pon bukan jumpa face to face pon..kita lepak kat facebook je..wahahaha..sambil wat video call..alaaa 3g le..tak tau la secara kebetulan pla hari ni aku dan sume abang2 aku ada masa..so kitorang spend time la sama2 walaupon tak jumpe..seperti biasa maka terjadilah peristiwa usik mengusik..haishh!!sebagai adek yg tak comel aku le selalu mnjadi bahan usikan..so aku pon terpaksa le sediakan hujah2 yg bernas untuk menepis segala usikan2 tersebut..adesss..antara usikan wajib mereka kat aku..bukan usikan la tp kutukkan..ermm..gunakan bahasa yg menyedapkan hati aku le..kakakaka..ni antara 'usikan' mereka

a)kenapa kulit aku agak gelap..napa tak macam dorang kulit ala2 cina gitu??


b)aku ni anak manja..macam2 le gelaran anak mak la..anak bapak la


ni la kutukkan untuk aku..riuh gak la wall facebook aku ari ni..ye la dah lama tak layan facebook kan..member pon nak masuk line nak komen abang2 aku lagi la kutuk dorang..terus takda sapa2 dok sibuk nak mencela..abang2 aku je la ngn aku yg meriuhkan keadaan..so,aku pon dgn berani dan tegas kata 'so what??i'm proud to be anak mak n anak bapak'..mmg betol pon check DNA la..wahhh panas hati ni!!!abang alang aku pla kata 'but the question now is why your face doesnt like our parents??kulit gelap sikit la dek'haissshh malaun betol la abang2 aku ni..nak tau pe jawapan aku???sapa jg nak tau..wahahaha..ok la aku anggap korang sume nak tau la..my answer is 'bcoz i'm the special one in our family'..wah!! trus byk orang like comment aku owhh..hahahaha..rupa rupanya ada gak orang follow story kutuk mengutuk aku ngn brother2 aku ni..aku mmg marah orang kutuk aku anak manja..abang2 aku yg dah tua2 tu still tinggal dekat2 ngn area2 rumah aku..aku punye lah jauh tgl sendiri2..kira indipendent la tu..ye la masa umo aku 18 taun aku dah tgl sendiri kat shah alam without family..aku kena wat hal sendiri kt tempat baru..n now i'm currently at kuantan..pon travel sendiri2 tau abang!!!tanpa sapa2 kat sisi aku wat hal sendiri..aku pergi singapore n bangkok pon sendiri tau..hahaha ni rahsia aku tanpa permission dari family aku..muahahaha..jln sendiri..!!!

2 comments:

  1. mak!! ade orang tu kan die g singapore ngan bangkok x bagitau.. die g senyap2 je.. ish ish.. owh spesel eh.. bagus r tu.. bukan senang nak jadi spesel ni ^_^

    ReplyDelete
  2. @kay_are budak spesel??tak la saja ja wat ayat yg senangkan ati..hahaha.bukan dak istimewa yg terencat k??

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...